The Music Tag: Mobile Version.

Hallo lieve bloggers, vandaag hebben we nog een tag voor jullie en deze tag is op dit moment behoorlijk populair op tumblr dus we dachten dat het een leuke tag was voor wordpress. Wij zijn namelijk super gek op muziek en dus konden we niet wachten om deze tag gelijk te invullen en we hopen dat jullie het leuk vinden om te lezen. De hele tag draait om de muziek afspeellijst op je mobiel (of op je ipad/computer), je beantwoord de vragen heel eerlijk op basis van die afspeellijst, makkelijk zat!Heart-Divider| REGELS |

  • Bedank de blogger die jou heeft genomineerd.
  • Nomineer andere bloggers voor deze tag (links naar blogs).
  • Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  • Neem de standaard vragen over.
  • Scroll door je afspeellijst en beantwoord de vragen eerlijk.
  • Voeg deze regels toe aan je blogpost.
  • Wat is jouw ‘GO2’ liedje van de afgelopen maanden? : Gibby: Ik luister de laatste tijd echt non-stop naar ‘Lonely One van Milow’ ik vind het een super trieste lied en ik kan er echt de hele tijd naar blijven luisteren. | Hic@: Jai Ho van de Pussycat Dolls, het is misschien oud maar wel erg catchy!
  • Welke liedje staat op dit moment in je ‘Music’ speellijst op  nummer 4?: Gibby: Uhm, dat is ‘Amnesia van 5 Seconds of Summer’ ik had een 5sos fase waarin ik alleen hun liedjes luisterde haha. | Hic@: Dat is een liedje van Nena namelijk; Irgendwie, irgendwo, irgendwann.
  • Welke liedje luister je als je heel erg ‘down’ bent? : Gibby: Ik vind ‘Shadow Preachers van Zella Day’ wel een erg mooi liedje maar ik heb gemerkt dat ik er dan ook echt vaak naar luister als ik me niet erg vrolijk voel, geen idee waarom eigenlijk. | Hic@: Ik luister op zulke momenten het liefst naar meditatie muziek omdat ik dan rustig wordt. 
  • Welke liedje heb je als laatst geluisterd in je afspeellijst? : Gibby: Heel erg raar want ik vind de zangeres echt alles behalve goed en toch is ‘Into You van Arianna Grande’ de laatste liedje waar ik naar heb geluisterd en dat was echt een uurtje geleden, het is de enige liedje van haar die ik erg ‘catchy’ vind en het blijft gewoon hangen. | Hic@: Uhm ‘Vijftien Miljoen Mensen’ van Fluitsma & Van Tijn, kennen jullie die liedje? Ik vind het echt zo’n geweldige Nederlandse liedje.
  • Welke liedje vrolijkt jou altijd gelijk weer op?: Gibby: Ik ben echt helemaal weg van Taylor Swift dus dan is het ook geen verrassing dat haar liedjes me vaak weer opvrolijken, op dit moment is dat ‘Blankspace’. | Hic@: Ik schrijf mijn eigen liedjes dus als ik die meezing wordt ik vaak gelijk weer vrolijk en die luister ik ook het meeste denk ik.
  • Wat is een liedje die je op je mobiel hebt maar waar je eigenlijk nooit naar luistert?: Gibby: Tjaa, dat is dan denk ik toch ‘Small Bumps van Ed Sheeran’ ik ben echt gek op Ed maar die liedje is niet echt één van zijn leukste liedjes maar vraag me niet waarom ik het nog op mijn mobiel heb. | Hic@: Ja ik heb zulke liedjes niet want ik luister gewoon naar alles, tellen de ringtones ook mee? Want naar die luister ik nooit hahaha.
  • Wat is jouw ‘shame’ liedje, een lied waarvan jij de lyrics helemaal uit je hoofd kent?: Gibby: Uhm, het klinkt misschien echt raar maar dat is dan denk ik toch ‘Ai Se Eu Te Pego van Michel Teló’ en dan niet eens de Engelse versie van het liedje, echt toen ik het voor het eerste hoorde bleef ik het maar luisteren en het zit nu echt in mijn hoofd en ik kan de lyrics maar niet vergeten hahaha hij doet me trouwens erg denken aan Ewan McGregor (hem ken je vast van Moulin Rouge) ben ik de enige? | Hic@: Deze is wel een oud liedje en het is wel genant maar ik zing ‘Lay All Your Love On Me’ van de musical film ‘Mamma Mia’ wel erg vaak.
  • Wat is jouw ‘shower’ liedje?: Haha nou ik zing behoorlijk vaak ‘Sorry van Justin Bieber’ onder het douchen, vooral bij het refrein ga ik helemaal los. | Hic@: Tijdens het douchen en huishouden bedenk ik vaak liedjes, ik ben dan zo druk bezig met het bedenken van leuke deuntjes.
  • Op welke liedje kan jij helemaal los gaan met je vriendinnen?: Gibby: Hahaha ja dat is op dit moment ‘Aint Your Momma van Jennifer Lopez’, het blijft lang hangen in je hoofd en daarbij is het gewoon een geweldige liedje waar we vaak op los dansen en luid meezingen. | Hic@: Ik vind ‘As Long As You Love Me’ wel erg goed van Justin Bieber en ik zing het vaak ook goed mee, het einde vind ik vooral erg mooi.
  • Welke liedje staat op dit moment helemaal onderaan je ‘Music’ speellijst?: Gibby: Helemaal onderaan staat ‘Somebody to Die For van Hurts’ het is echt een liedje die je aan het denken zet en ik voel me altijd zo verdrietig als ik het luister, het is triest op een mooi manier. | Hic@: Dat is dan ‘Amazing Grace’ van Celtic Woman, het is wel een erg mooi liedje en nu ik dat besef ga ik het gelijk weer even luisteren.
  • Wat is de laatst toegevoegde liedje in je afspeellijst? : Gibby: Gisteren heb ik ‘Dat is ‘Slow Down Time van Us The Duo’ geadd aan mijn muzieklijst ik hoorde het voor het eerst in de winkel en heb het snel gegoogeld, het is een echt zomers liedje die me gelijk goed laat voelen, het doet me heel erg denken aan vriendschap en de dingen die ik de afgelopen jaar heb meegemaakt. | Hic@: Ja dat is dan ‘Aint Your Momma’ van Jennifer Lopez, ik vind dat zo’n leuke liedje en je kun het ook lekker hard meezingen want de tekst is niet zo makkelijk hahaha.

dotted-line| DE MUSIC TAG STANDAARD VRAGEN VOOR DE MOBIELE VERSIE | 

  • Wat is jouw ‘GO2’ liedje van de afgelopen maanden?
  • Welke liedje staat op dit moment in je ‘Music’ speellijst op  nummer 4?
  • Welke liedje luister je als je heel erg ‘down’ bent?
  • Welke liedje heb je als laatst geluisterd in je afspeellijst?
  • Welke liedje vrolijkt jou altijd gelijk weer op?
  • Wat is een liedje die je op je mobiel hebt maar waar je eigenlijk nooit naar luistert?
  • Wat is jouw ‘shame’ liedje, een lied waarvan jij de lyrics helemaal uit je hoofd kent?
  • Wat is jouw ‘shower’ liedje?
  • Op welke liedje kan jij helemaal los gaan met je vriendinnen?
  • Welke liedje staat op dit moment helemaal onderaan je ‘Music’ speellijst?
  • Wat is de laatst toegevoegde liedje in je afspeellijst?

Heart-Divider| WIE NOMINEREN WIJ VOOR DEZE TAG? |

 

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

6 gedachtes over “The Music Tag: Mobile Version.

Geef een reactie

