De SAVE or KILL Tag’s Return!

Hallo lieve bloggers, we hebben na een hele lange tijd weer een tag voor jullie klaar staan en niet zomaar eentje maar de tag die we een tijdje geleden (als jullie het nog weten) de wordpress in hebben geblazen. We waren wel verbaasd over hoe erg de tag was veranderd maar het was erg leuk om genomineerd te worden en deze tag nogmaals in te vullen dus heel erg bedankt Emma voor de nominatie.Heart-Divider| DE REGELS |

  • Bedank de blogger die jou heeft genomineerd. Nog eens bedankt, Emma.
  • Beantwoord de vragen van die blogger.
  • Nomineer andere bloggers voor deze tag (links naar blogs).
  • Breng de genomineerden op de hoogte van hun nominatie.
  • Maak een lijstje van ongeveer 10 vragen voor de genomineerden.
  • Voeg deze regels toe aan je blogpost.

| DE ‘SAVE OR KILL’ VRAGEN |

  1. | Enkel nog naar boybands kunnen luisteren – of enkel naar metal?| Gibby: BOYBANDS HELL YEAH, sorry maar ik heb echt TOTAAL niks met metal muziek en ik ben toch super gek op ‘The Script’ Dus killen maar die Metal!. | Hic@: KILL Metal, veel boybands hebben wel goed muziek dus dan red ik die liever.
  2. | Wilde, ontembare krullen of slap en stijl haar ?| Gibby: Tja ik heb wilde en ontembare krullen en ik denk dat ik dat liever heb dan slap haar want hoewel ik mijn haar liever stijl kan je niet echt veel met slap haar terwijl je wilde en ontembare krullen toch wel kunt stijlen of niet? Dus KILL slap en stijl haar!| Hic@: Ik heb stijl en slap haar en een krultang is niet zo moeilijk te vinden dus KILL wilde en ontembare krullen.
  3. | Facebook of Instagram? | Gibby: ‘Let’s take a minute of silence..’ want ik ga toch voor Instagram want het is leuker om alleen je foto’s te kunnen plaatsen zonder gezeur en alle commotie die er op dit moment is rond Facebook dus vaarwel Facebook. | Hic@: Ja KILL facebook want bij Instagram draait het om foto’s en het is nieuwer dan Facebook.
  4. | Alles kunnen eten zonder bij te komen of altijd gratis kunnen shoppen? |Gibby: ‘Wait, what?’ hahaha ohw deze is echt moeilijker hoor want ik ben gek op eten enige nadeel is het aankomen maar … ja, ik ga toch voor gratis shoppen want kom op dan kan je alles ‘kopen’ wat je hartje begeerd dus KILL gratis eten, wat klinkt dat toch pijnlijk. | Hic@: Ik ga ‘alles kunnen eten en niet bij komen’ redden want als je werkt kun je toch kopen wat je wilt terwijl afvallen erg moeilijk is.
  5. | Al je volgers verliezen of al je posts? | Gibby: Ik denk volgers want we hebben echt super leuke volgers en het zou heel triest zijn om ze kwijt te raken. | Hic@: SAVE onze volgers want onze volgers begrijpen het vast wel als we onze posts kwijt zijn.
  6. | 10 gaten in je tanden of 10 wratten op je voeten? |Gibby: Wauw KILL ze allebei? Kan dat? Ik wil liever geen redden xD maar ik denk dat ik dan voor de 10 gaten in mijn tanden ga want die kunnen toch weer gevuld worden terwijl je van die wratten last blijft krijgen, lang leve de tandarts! | Hic@: Ik KILL de wratten want ja zoals Gibby zei we hebben altijd nog de tandarts!
  7. | Rokjes of sneakers? | Gibby: Ik ben niet zo gek op rokjes dus KILL de rokjes! | Hic@: Ja, KILL de rokjes ik ben meer van de sneakers en die draag ik ook vaker dit jaar. 
  8. | Mac cosmetics of McDonalds? | Gibby: Hahaha, Hic@ gaat vast  voor Mac maar ik ben helemaal weg van McDonalds dus KILL Mac, sorry Mac! | Hic@: Ja ABSOLUUT ik ben gek op MAC dus ik KILL McDonalds!
  9. | Schoenmaat 45 of maat 33? | Gibby: Ik ga voor maat 33  want je kunt altijd aankomen met al het lekkere eten in de wereld terwijl je niet een schoenmaat kleiner kunt en het lijkt me erg moeilijk om schoenen te vinden van die maat voor vrouwen! | Hic@: Ja, same here! Daarbij kan ik zelf ook kleding ontwerpen en maken dus als er geen kleding is voor die maat dan heb ik geen zorgen.
  10. | Lippenstift of oogschaduw? | Gibby: SAVE LIPPENSTIFT pff ik heb toch bijna niks met oogschaduw, als het nagellak was dan was het een ander verhaal! | Hic@: Lippenstift zorgt soms wel goed voor je lippen dus KILL oogschaduw.

Heart-Divider| WIJ NOMINEREN DE VOLGENDE GEWELDIGE BLOGGERS |

| DIT ZIJN JULLIE ‘SAVE OR KILL’ VRAGEN |

  1. Save: Orlando Bloom of Johnny Depp?
  2. Save: The Hunger Games of Divergent?
  3. Save: John Green of J.K.Rowling?
  4. Save: Donald Trump of Paris Hilton?
  5. Save: Chanel of Dior?
  6. Save: Piercings of Tattoo’s?
  7. Save: Films of Muziek?
  8. Save: Captain America of Iron Man?
  9. Save: Winter of Zomer?
  10. Save: Olaf van ‘Frozen’ of Dory van ‘Finding Nemo’?

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

5 gedachtes over “De SAVE or KILL Tag’s Return!

Geef een reactie

