Gibby: What’s in My Bag? (deel 2)

IMG_1596 [750932]Hallo lieve bloggers, vandaag hebben we deel 2 van de ‘What’s in my bag’ post, oftewel ‘Wat zit er in mijn tas?’. Gisteren hebben jullie mogen lezen en zien wat er in de tas van Hic@ allemaal verstopt zit, vandaag mogen jullie in de tas van Gibby snuffelen. Wat er in de tas zit is gelijk ook wat Gibby altijd meeneemt als ze naar haar werk gaat. Wie weet zie je toevallig iets voorbij komen wat ook jij in je tas hebt laat het ons dan gelijk weten, we vinden het altijd leuk om jullie opmerkingen te lezen. Dus ga er lekker voor zitten en lees gelijk verder.divider (1)

  • Ipad Mini: Soms verveel ik me en zo’n ipad mini is erg handig om mee te nemen.
  • Agenda: Ik heb een mini agenda maar dan gelijk ook één week elke twee pagina’s zo kan ik makkelijk al mijn afspraken in de gaten houden en heb ik overzicht, ik weet echt niet wat ik zonder mijn agenda zou moeten doen. 
  • Notitieboekje: Ik koop altijd een notitieboekje van de Action, ik heb er echt teveel en ik gebruik de mijne dan ook vaak om gewoon mijn gedachten in te schrijven als ik weer eens in de bus zit op weg naar mijn werk.Ik heb er wel twee in mijn tas want de andere is meer bedoeld voor muziek ‘lyrics’ en ‘quotes’ die ik hoor of voorbij kom die ik erg mooi vind. Die neem ik dan altijd gelijk over met pen in mijn notitieboekje.
  • Twee pennen.
  • Oordopjes.
  • Iphone 5.
  • Sleutelbos.
  • Dvd: Ik werk in het onderwijs dus een dvd is erg handig voor als je de klas even rustig wilt krijgen, of wilt belonen op dit moment heb ik dan ook ‘Diary of A Whimpy Kid’ in mijn tas oftewel ‘Dagboek van een Loser’. De kinderen vinden deze film echt super leuk.
  • Brillendoos met roze bril.
  • Portemonnee.
  • FA Deodorant.
  • Hand & Nail cream: Ik gebruik die van Douglas, hij was best goedkoop en hij ruikt lekker naar olijven.
  • Make-up spiegel.
  • Nagelvijl.
  • Lipbalsem, Labello en mijn favo lipstick.
  • Mijn ‘boek van de maand’;  op dit moment lees ik ‘Extremely Loud & Incdredibly Close’ van Jonathan Safran Foer. De film met Tom Hanks had ik al gezien maar voor een samenwerking moet ik review over deze boek schrijven dus neem ik het de laatste tijd mee naar mijn werk.
  • Muts ‘Bad Hair Day’: altijd handig in de ochtend want dan heb ik niet zulke koude oren en daarbij vind ik het ook zo’n leuke muts.
  • Handgel ‘Green Thea’ van de Action.
  • Afspraakkaart voor de Kaakchirurg: ik heb nog een afspraak in de ziekenhuis over een paar weken en die kaart laat ik dus voor de zekerheid voor nu nog in mijn tas.
  • Pijnstillers: ik heb erg veel last van mijn kaak omdat ik twee verstandskiezen eruit heb laten trekken en daarom neem ik dus speciale pijnstiller mee overal naar toe als ik naar buiten ga.

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

13 gedachtes over “Gibby: What’s in My Bag? (deel 2)

  1. Kiezen laten trekken, Oh – gelukkig moeten er meestal maar max 4 uit. Dat boek vond ik best mooi. De film heb ik gezien na het boek te hebben gelezen en ik vond de film erna juist wat verwarrend, maar misschien had ik niet goed opgelet.

    Liked by 1 persoon

    • Ja, komende week moeten de laatste twee er jammer genoeg uit, dus duimen maar dat ik het overleef xD Ik had eerst de film gezien en lees de boek nu, best een verschil tussen die twee. De film is erg kort samengevat namelijk je hebt gelijk 😉 bedankt voor je reactie ❤

      Like

Geef een reactie

