Hic@: What’s is my bag? (deel 1)

IMG_1589 [750918]Hallo lieve bloggers, vandaag hebben we weer een post voor jullie klaar staan. We zagen heel veel bloggers en vloggers voorbij komen met ‘What’s in my bag?’ oftewel ‘Wat zit er in mijn tas?’. Dit is de eerste deel van deze post, we gaan het namelijk hebben over wat er in de tas zit van Hic@, dus ben jij erg benieuwd naar wat Hic@ altijd met haar mee sjouwt blijf dan vooral door lezen.

 

 

  • Samsung Mini: De mini neem is bijna altijd mee, zo kan ik mijn mails doorlezen, RTL Gemist kijken als ik niks te doen heb en altijd handig als ik me huiswerk moet opsturen.
  • Blackberry.
  • Oordopjes.
  • Agenda.
  • Examenbundel: VWO Frans, ik doe op dit moment de VWO en loop daarom dus altijd met een examenbundel in mijn tas. 
  • Mode Lexicon: Dit is echt een super leuke boek oftewel  een soort ‘encyclopedie’ maar dan over trends, mode, ontwerper en beauty. Ik lees hier altijd in als ik onderweg ben naar ergens. Het is leerzaam en er zitten ook zoveel beauty en fashion tips en feiten in.
  • Notitieboekje: Ik neem echt altijd een notitieboekje mee want zo kan ik snel notities maken als het nodig is. Ik denk niet dat ik de enige ben die rond loopt met zo’n boekje. 
  • Etui met pennen.
  • Portemonnee.
  • Eau De Parfum: Een lekker geurtje mag natuurlijk niet missen in je tas, daarom heb ik altijd een parfum rolletje mee. Op dit moment is het die ruikt naar ‘Vanilla Sugar’.
  • Zonnebril.
  • Mini Rekenmachine.
  • Droge haarshampoo: Ik heb er eentje van de ‘Toni&Guy’ en het is wel handig en deze ruikt dan ook super lekker.
  • Dove Deodorant: Ik heb de kleine roller in mijn tas want anders neemt het erg veel plek in mijn tas.
  • Hand & Nail cream: Deze is van de Action en het ruikt lekker naar kokosnoot en het is ook niet zo groot dus makkelijk meeneembaar. 
  • Haarklep.
  • Sleutelbos.
  • Nagelschaar: Ik heb vaak dat ik mijn nagel breek uit het niks en dan is zo’n nagelschaar altijd wel handig om in je tas te hebben.
  • Labello: Ik heb ook altijd een lippenbalsem in mijn tas en op dit moment is het een labello van de Action met de ‘kokosnoot’ smaak. 
  • Paracentemol.

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

11 gedachtes over “Hic@: What’s is my bag? (deel 1)

    • Dankjewel🤗het is pittig vooral na je 45ste verder gaan met een Vwo opleiding, maar het is niet onmogelijk als je het wilt👍🏻🤗niet vergeten lieve bloggers, lieve blog vrienden. Zolang je iets in je leven wil bereiken wat graag zou willen bereiken kan dat ook. Soms precies zoals we dat willen (makkelijk), maar soms bereiken we het ook alleen het is heel pittig (of pijnlijk). Niet het leven opgeven en nooit je zelfvertrouwen kwijt raken🤗👍🏻

      Liked by 1 persoon

  1. Ohwwww Yessssss! Yay!!! Je hebt een echte Ladies bag! 😀
    Ik loop ook met van alles en nog wat!
    Hihihi wat bij mij defenitly niet in mijn bag mag ontbreken is:
    Mijn spiegeltje, Paracetomol, Vaseline, Tampons & Tissues and my offcourse my lipstick! En nagellak.. I Know it sounds Crazy, maar soms komt het mijn vriendinnen goed van pas!

    Leuk Artikel & Thnx for Sharing!

    Hugz, Miss B.
    -XoXoX-

    Liked by 1 persoon

  2. Erg herkenbaar, af en toe is mijn tas nog te klein voor mijn spulletjes. Ik heb standaard een regenbroek, een agenda, notie boekje. Paracetamol, libresse, lipstick en een tijdschrift als ik me verveel.en mijn portemonnee en telefoon.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

