De ‘Disney Tag’ maar dan net wat anders!

Hallo lieve bloggers, vandaag hebben we besloten de ‘Disney Tag’ maar dan net wat anders te spelen. Misschien kennen jullie de ‘Disney Tag’, enkele vragen met betrekking tot Disneyfilms die je moet beantwoorden, maar we hebben besloten om de tag een beetje anders te beantwoorden door enkele ‘zou je liever’ vragen erbij toe te voegen, misschien heb je deze variatie eerder op YouTube gezien want ‘Cinderellis en Madelon‘ hebben deze vragen ook beantwoord op hun blog. 

download.R E G E L S.

  • Eerst bedank je diegene die je nomineerd.
  • Beantwoord dan de vragen.
  • Nomineer 5 anderen voor de tag.
  • Voeg de regels toe aan je post.
  • Laat de basis vragen staan zonder te veranderen.
  • Bedenk 7 nieuwe ‘ZOU JE LIEVER’ vragen voor de genomineerden.
  • Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn.

Heart-Divider

download.DE DISNEY TAG.

  • Wat is je favoriete Disneyfilm?: Hic@: Hmm, Sneeuwwitje. Gibby: Mijn favo Disneyfilm is denk ik Frozen, ik ben helemaal weg van Elsa. 
  • Wat is de eerste Disneyfilm die je zag?: Hic@: Sneeuwwitje, misschien vandaar dat het ook mijn favo Disneyfilm is.  Gibby: De eerste Disneyfilm die ik zag was denk ik ‘De Leeuwenkoning’. 
  • Welke prins zou jou wel mogen redden?: Hic@: Mijn man is de perfecte prins op het witte paard voor mij.   Gibby: Uhm, het hangt er net vanaf over welke versie van die prins we het hebben, in OUAT zou ik namelijk voor Hook gaan ook al is hij geen prins terwijl in de Disney(teken)films ik dan toch kies voor Tarzan want hij heeft tenminste wat meer diepte in zijn verhaal.
  • Welke prinses spreekt jou het meeste aan?: Hic@: Sneeuwwitje, ze heeft echt overlevingskracht. Gibby: Uhm, moeilijk ik denk Belle omdat ik ook super gek ben op boeken en ik let daarbij meer op de karakter van iemand dan op zijn uiterlijk.
  • Welke Disney liedje krijg jij niet uit je hoofd?: Hic@: ‘Eens in een droom’ van de Disneyfilm ‘Doornroosje’. Gibby: Het is misschien super raar maar tijdens het afwassen zing ik altijd ‘Kommer en Kwel’ van Ursula, ik weet niet waarom maar ik ken echt de hele tekst van dat liedje uit mijn hoofd. 
  • Welke scene vond jij hartverscheurend in een Disneyfilm?: Hic@: De scene waarin Sneeuwwitje de giftige appel eet. Gibby: Tja, ik twijfel dan tussen die scene wanneer de vader van Simba sterft of wanneer Andy in de laatste deel van Toy Story zijn speelgoed achterlaat.
  • Wat je jouw favoriete quote van een Disneyfilm?: Hic@: ‘Ohana betekend familie, je familie laat je nooit in de steek’.  Gibby: ‘Have courage and be kind.’
  • Welke Disneyfilm zou jij echt gefilmd willen zien in 2017?: Hic@: Sneeuwwitje, maar die is al gefilmd met Chris Hemsworth en die vind ik dan ook echt super goed.   Gibby: Ik heb onlangs de nieuwe Cinderella film gezien en ik was echt super verliefd want het is echt zo leuk en sprookjesachtig opgenomen, ik ben echt een sucker voor Assepoester maar ik hoor ook dat er nu een ‘Belle en het Beest’verfilming komt dus ik kan daar ook niet opwachten maar als ik eentje moet kiezen die echt nog niet één keer is verfilmd dan ga ik uiteindelijk toch voor ‘Anastacia’ denk ik want ik ben erg benieuwd hoe ze dat voor elkaar zouden krijgen en hoe de cast eruit zou zien.

dotted-line

. T H E  D I S N E Y  T A G : Z O U  J E  L I E V E R . . .

  • Zou je liever willen zwemmen met Ariel of vliegen onder de sterren met Peter Pan?: Hic@: Vliegen onder de sterren met Peter Pan, ik zou wel willen weten hoe het voelt om te vliegen. Gibby: Ik denk dat ik ga voor vliegen onder de sterren met Peter Pan en een tripje naar ‘Neverland’ lijkt me dan ook leuk meegenomen. 
  • Zou je liever twee gemene stiefzusjes willen hebben die je het leven zuur maken of een stiefmoeder die je liever dood dan levend ziet?: Hic@: Ik ga voor de twee gemene stiefzusjes die kan je nog als boksballen gebruiken.  Gibby: Uhm, ik moet dus kiezen tussen Assepoester en Sneeuwwitje? Ik ga dan toch voor Assepoester want die gemene stiefzusjes kan ik nog wel aan, ik zorg er gewoon voor dat ze boos op elkaar worden en mij met rust laten. 
  • Zou je liever leven wonen in een huis met zeven dwergen of een dag op Stitch passen?: Hic@: Een dag op Stitch passen, omdat hij grappig is en het lijkt me een super leuke avontuur. Gibby: Nou de zeven dwergen zijn zelden thuis en ik ben nou eenmaal gek op schoonmaken dus liever dat dan oppassen op Stitch.
  • Zou je liever in de huid van Maleficent kruipen of een leven leiden waarbij je voortdurend wordt achtervolgd door de wet zoals Flynn?: Hic@: Ik zou gaan voor Maleficent omdat ik dan tenminste nog krachten heb. Gibby: Ja, ik denk ik ook. 
  • Zou je liever de krachten van de kou hebben als Elsa of een bibliotheek zoals Belle?: Hic@: De krachten van Elsa want hoe COOL is dat? The cold never bothered me anyway!    Gibby: Super moeilijk, maar omdat ik zo gek ben op boeken denk ik dat ik ga voor de bibliotheek van Belle.
  • Zou je liever willen leven met twee grote oren zoals Dombo of met een neus die langer wordt als je liegt?: Hic@: Ik ga voor de neus want als je niet liegt heb je geen problemen toch?  Gibby: Ik ga voor de neus van Pinoccio omdat het alleen groeit als je liegt. 
  • Zou je liever Ursula als je moeder hebben of Jafar als je vader? : Hic@: Ursula maar dan zou ik wel ver bij haar uit de buurt leven. Gibby: Ja ik dan ook Ursula want ik ben beetje bang van Jafar, je weet het nooit met die man.
  • Zou je liever opgesloten zitten in een toren en jaren wachten op je grote liefde of zonder stem leven om bij je grote liefde te zijn.: Hic@: Ik ga voor zonder stem leven om bij mijn grote liefde te zijn.  Gibby: Ik ben gehecht aan mijn stem, lijkt me erg moeilijk leven zonder makkelijk te kunnen communiceren dus doe maar jaren wachten in de toren.

Heart-Divider

.W I J  N O M I N E R E N  D E  V O L G E N D E  B L O G G E R S.

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

11 gedachtes over “De ‘Disney Tag’ maar dan net wat anders!

Geef een reactie

