Sonja Bakker’s Fruitdag.

616Hallo lieve bloggers, vandaag hebben een pagina van Sonja Bakker’s boek voor jullie. We hadden namelijk een fruitdag, en moeilijk dat het was. We wouden het wel met jullie delen dus daarom speciaal voor jullie ‘de Fruitdag’. Mochten jullie een echte review willen van onze dagen met de gerechten uit het boek van Sonja, laat het ons dan vooral weten. We twijfelen namelijk of we elke dag de schema moeten opschrijven of niet, zodat jullie ook genieten van de gerechten en samen met ons kunnen diëten als jullie het willen.

JLP2013 - POST DIVIDERFruitdag: We weten allemaal dat fruit goed voor ons is. Sonja Bakker heeft in haar boek: Bereik je ideale gewicht (deel 1), een fruitdag staan.Wanneer je iets teveel hebt gegeten, kun je een fruitdag nemen en je voelt je echt veel beter (hebben wij gemerkt).

  •  Ontbijt: 1 glas Jus d’orange.
  • Tussendoor: 1 kiwi.
  • Lunch: 1 appel, 1 banaan, 15 stuks druiven (is ongeveer 1 trosje druiven) en 1 glas jus d’orange.
  • Tussendoor: 1 peer.
  • Diner: 250 gr roerbakgroenten met 75 gram tartaar er doorheen.
  • ’s Avonds: 1 glas grapefruitsap.

Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@

Advertenties

14 gedachtes over “Sonja Bakker’s Fruitdag.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s