1#. The Liebster Awards.

LiebsterHallo lieve Bloggers, vandaag begint de dag heel eervol voor ons, want Irina heeft ons genomineerd voor de Liebster Award. Bedankt lieve Irina voor de nominatie. Dit is onze allereerste award and we waren erg enthousiast bij het invullen en beantwoorden van de vragen. Het leek ons erg leuk om genomineerd te worden voor zo’n award omdat we het eerder al op de blogs van andere bloggers hadden zien voorbij komen en nu mogen we het dan eindelijk ook zelf invullen. Zijn jullie nieuwschierig naar de vragen en onze antwoorden? Lees dan snel verder!

| DE REGELS |

  • Bedank de persoon die jou heeft genomineerd en link naar haar blog
  • Zet een foto van de award op je blog
  • Beantwoord de vragen van diegene die je heeft genomineerd en bedenk zelf 10 vragen
  • Nomineer 5-11 blogs 
  • Informeer de bloggers die je hebt genomineerd en bezorg hen de link van je eigen post.

 

  • Welke artikel vond je het leukst om te schrijven?: Hic@: Onze eerste post ‘Dvd & Games ACTIES!’, het was heel spannend om de knoop door te hakken en onze eerste review te schrijven. Gibby: Dat klopt, we wisten niet hoe we het moesten doen en uiteindelijk hebben we gekozen om gewoon eerlijk te zijn over alles wat we op onze blog posten.
  • Jurkje of Jeans?: Hic@: Ik denk dat we allebei wel voor jeans gaan. Gibby: Ja dat is veel makkelijker bewegen.
  • Als er één kleur was die je voor de rest van je leven mocht dragen, welke kleur zou dat dan zijn?: Hic@: Dat zou de kleur zwart zijn, want alhoewel we alle kleuren wel mooi vinden kleed zwart af. Gibby: Totaal mee eens, daarbij past zwart bijna bij elke gelegenheid of je nu een etentje hebt of naar je werk moet.
  • Wat is je celebrity crush?: H1c@: Ik denk dat het Johnny Depp was, ik herinner nog toen ik Nightmare on Elmstreet voor het eerst keek.  Gibby: Die van mij was Chad Micheal Murray in toen ik hem voor het eerst in A Cinderella Story zag.
  • Waar kijk je als eerst naar bij een jongen?: Hic@: We kijken allebei als eerste naar de ogen. Gibby: Ja de ogen zijn de ramen van de ziel zeggen ze toch?
  • Als je jouw naam zou kunnen veranderen, welke voornaam zou je dan kiezen?: Hic@: Ik denk dat ik dan voor Smaragd ga, een naam die uniek is. Gibby: Ik ga lekker voor Elena, omdat het afgekort Ellie is en dat vind ik erg schattig en goed wie kent nou niet Elena van TVD toch? Maar dan heb ik liever niet het einde die zij had in de serie.
  • Waar ben je goed in?Hic@: Het klinkt misschien raar maar ik was altijd al goed in studeren, ik vind het erg leuk om mezelf te blijven ontwikkelen op verschillende gebieden. Gibby: Ik ben gek op lezen, dus dan is het ook geen verrassing dat ik goed ben in het schrijven van korte verhalen.
  • Waar ben je totaal niet goed in?: Hic@: Ik ben niet goed in knutselen, echt niet. Gibby: Ik ben niet goed in sporten, het is misschien gezond voor je lichaam maar ik houd er totaal niet van en ik denk dat als je niet van iets houd je ook geen motivatie hebt om het te doen, dit zorgt er dan weer voor dat je er vaak niet goed in bent.
  • Van wie wil je een concert bezoeken?: Hic@: Ik denk van Anouk. Gibby: Ik zou heel graag een concert van The Script bezoeken, ik ben echt gek op al hun liedjes.
  • Wie zou je een make-over willen geven?: Hic@: Ik zou Gibby een make-over willen geven, niet omdat ze er niet goed uit ziet maar meer omdat ze er altijd safe uitziet. Gibby: Ja daar ben ik het wel mee eens, ik durf niet te experimenteren met mijn uiterlijk. Ik ben veels te bang dat het me niet gaat staan of wat anderen erover vinden. 
  • Zou je een week zonder je telefoon overleven?: Hic@: Ja tuurlijk. Gibby: Echt niet!!! Daar staat al mijn muziek op en laten we niet vergeten dat je boeken ook niet meer hoeft mee te sjouwen overal naartoe met je telefoon.

dotted-line| ONZE LIEBSTER AWARDS VRAGEN |

  • Wat is je droombaan?
  • Wie zou je voor één dag willen zijn?
  • Welke song heb je als laatst geluisterd?
  • Wie is volgens jou de succesvolste blogger op dit moment?
  • Als je 1 miljoen euro had, wat zou je als eerst gaan doen met het geld?
  • Hoe ziet een dagplanning van jou eruit?
  • In welke winkel shop jij het liefst?
  • Wat vind jij onmisbaar in je leven?
  • Wat is je laatste miskoop?
  • Wat raad je beginnende bloggers niet aan?
  • Wat betekend ons land, Nederland voor jou? Heart-Divider

| WIJ NOMINEREN DE VOLGENDE GEWELDIGE BLOGGERS|

              Tot de volgende keer en voor nu ciao lovelies, xoxo Gibby & Hic@                                             

21 gedachtes over “1#. The Liebster Awards.

Geef een reactie

